” Tidak ada seorang pun di antara kalian dipandang beriman sebelum ia menyayangi saudaranya sesama Muslim seperti halnya ia menyayangi dirinya sendiri.” (al-Bukhari)
CARA BAYARAN Bayaran Secara Tunai ('Bank-in' duit melalui mesin 'cash deposit') Anda boleh menggunakan maklumat akaun berikut : MOHD RADZI BIN SALEH : MayBank 164388758370 - Cash on delivery (COD) - penghantaran terus ke rumah/pejabat, terhad sekitar Ampang Dan Sekitarnya sahaja. Kos penghantaran akan dikenakan sebanyak RM6 sahaja. Kami akan memproses pesanan anda selepas menerima bukti pembayaran. Sila kemukakan bukti pembayaran ( resit deposit ) atau nombor transaksi melalui emel : p3sweetenermarketing@gmail.com atau sms ke nombor 0183884832 untuk pengesahan.
PEMBEKAL SUSU KAMBING RAFIE. Powered by Blogger.

Premium Ads

KOPI P3 NANOSWEETA TANPA GULA

Kopi P3 Nanosweeta bukan seperti kopi yang sedia ada di pasaran. Ia sangat berbeza kerana menikmati Kopi P3 Nanosweeta boleh meningkatkan tahap kesihatan. Sesungguhnya inilah Kopi Untuk Sihat.

Bahkan inilah kopi pra-campuran yang pertama di Malaysia tidak mengandungi gula, kerana menggunakan Nanosweeta, pemanis P3 Sweetener.

Didatangkan dengan 2 jenis kopi yang enak menyihatkan: White Coffee dan German Roast Coffee


MENGAPA kopi istimewa KOPI P3 NANOSWEETA ini berada di pasaran sedangkan sudah terlalu banyak kopi pra-campuran yang sedia ada di pasaran, yang kebanyakannya dikaitkan dengan tenaga seks dan mengubat pelbagai jenis penyakit? Adakah KOPI P3 NANOSWEETA ini turut sama dengan dakwaan (claim) yang melampui batas, sebagai kopi yang luar biasa?
Hanya ada 2 sahaja kelebihan KOPI P3 NANOSWEETA dan sama-sekali ia tidak dikaitkan dengan tenaga seks atau dakwaan (claim) boleh mengubat, merawat pelbagai jenis penyakit. Kelebihan kopi istimewa ini adalah pada kelazatan, aroma dan:

1. Ditambah dengan Kalsium (Calcium Lactate)

2. Tidak menggunakan gula, Stevia, Sukralose, Gula Sintetik, sebaliknya menggunakan Pemanis P3 (Nanosweeta) yang semakin terkenal itu.
Oleh sebab menggunakan Pemanis P3 (Nanosweeta), penggemar kopi yang menghidap diabetes tidak perlu risau lagi. KOPI P3 NANOSWEETA amat sesuai untuk penghidap diabetes. Manis untuk sihat! 

Manusia dewasa juga memerlukan 800mg kalsium setiap hari. Kalsium amat diperlukan untuk kesihatan tulang. Jadi setiap kali menikmati kopi istimewa ini, anda memperoleh kebaikan berganda. Bukan sekadar enak, lazat, menyegarkan, kaya dengan aroma, tanpa gula, bahkan membantu meningkatkan kesihatan. 

Dapatkan Sekarang!

http://sunnahproduct.blogspot.com/p/blog-page.html
Back To Top